Gebruik MS-Word! (leestijd: 30 seconden)

linkedin tipsWanneer ik mijn summary voor LinkedIn herschrijf (iets wat ik minimaal één keer per maand doe), dan open ik deze in MS-Word. Ik heb mijn summary opgeslagen als een Word document. Het grote voordeel daarvan voor mij is dat ik daar een goed functionerende spellcheck heb en dat ik er heel makkelijk tekens als ✔ en ♦ en ☺ in kan voegen.

Als ik iemand een belangrijk bericht stuur op LinkedIn, zoals een groepsbericht, een InMail of een uitnodiging voor een evenement, etc. dan gebruik ik ook MS-Word. Om dezelfde redenen eigenlijk. Te vaak heb ik al gemerkt dat ik in mijn haastigheid een spelfout maakte in mijn tekst en ik vind dat slordig overkomen naar mijn relaties toe.

Dus, mijn tip voor vandaag is kort maar krachtig: Gebruik MS-Word!

Tot morgen!
Perry

Over Perry van Beek

Ik deel graag mijn LinkedIn kennis met mijn relaties. Heb jij een concrete LinkedIn vraag, of heb jij een directe suggestie voor een LinkedIn tip, laat 't mij dan nu weten!
Dit bericht werd geplaatst in Inbox, InMail, LinkedIn, Profiel, Specialties, Summary. Bookmark de permalink .

2 reacties op Gebruik MS-Word! (leestijd: 30 seconden)

  1. Retje zegt:

    Hi Perry, vond dit een leuke tip, maar bij mij werkt het niet of ik doe het verkeerd. Ik maak de summary in Word en dan kopieer en plak in het in LinkedIn, maar zijn de bulletpoints verdwenen. Wat doe ik verkeerd?

    • litips zegt:

      Hallo Jet, dat heeft er mee te maken dat opmaak niet wordt mee gekopiëerd. Als je de bullet points als speciale tekens (niet als bullet point opgemaakt) in het word document zet, zal het kopiëren gewoon moeten lukken.

      Succes!
      Perry

Reacties zijn gesloten.