✔ Gratis LinkedIn Profiel Checklist! (leestijd: 1 minuut)

linkedin tipsWist jij dat mijn advies is: “beter GEEN LinkedIn profiel dan een ZWAK LinkedIn profiel!”. Een zwak profiel laat namelijk precies die kant van je zien: je zwakke kant!

Ik ontvang iedere dag veel vragen van mensen over hun profiel. Iedereen wil natuurlijk een goed LinkedIn profiel. Maar waar moet je dan allemaal op letten? Om iedereen die een beter profiel wil hebben tegemoet te komen heb ik een Gratis LinkedIn Profiel Checklist ✔ gecreëerd die je hier kunt downloaden.

Als je de checklist stap-voor-stap doorloopt, is je basisprofiel in ieder geval in orde! Zet je telefoon en email uit en neem er even anderhalf uur de tijd voor.

Ik geloof er heilig in dat iedereen die zijn of haar passie kent, binnen enkele maanden bekend kan staan als dé absolute expert in zijn of haar vakgebied, tenminste als je LinkedIn op de juiste manier weet in te zetten.

Daarom doe ik niets liever dan professionals te helpen ze te leren hoe zij effectief en efficiënt om kunnen gaan met LinkedIn en andere zakelijke social media. Dus als jij na het doorlopen van de Checklist meer wil, neem dan contact met me op. Dan kunnen we praten over de verschillende mogelijkheden die ik je kan bieden om jou te helpen ook als dé expert binnen je vakgebied bekend te staan! Want dat is mijn PASSIE!

Deel hieronder gerust je ervaringen met deze checklist… en oh ja, stuur ’m ook gerust door naar familie en vrienden, collega’s, klanten, leveranciers, of twitter de link naar deze pagina door naar je followers, etc.

Tot morgen!

Perry

Over Perry van Beek

Ik deel graag mijn LinkedIn kennis met mijn relaties. Heb jij een concrete LinkedIn vraag, of heb jij een directe suggestie voor een LinkedIn tip, laat 't mij dan nu weten!
Dit bericht werd geplaatst in LinkedIn, Netwerken, Profiel, Recommendations, Specialties, Summary, Twitter, Websites. Bookmark de permalink .