Investeer in jezelf! (leestijd: 1,5 minuut)

linkedin tips Gisteren sprak ik een vriendin die terloops vertelde dat ze het af en toe “echt helemaal gehad heeft met dat LinkedIn”. Op mijn vraag hoezo dan, kreeg ik te horen dat ze veel te vaak met “dat LinkedIn” aan ’t stoeien is. Eergisteren was ze een uur bezig met een of andere instelling in haar profiel. “Dat had ik je in één minuut uit kunnen leggen” zei ik…

Dit soort opmerkingen hoor ik bijna iedere dag. Begrijpelijk… en eigenlijk ook weer niet. Meer en meer mensen zien het voordeel van LinkedIn en wat het voor je kan betekenen als professional. Zakelijk gezien is het dan niet handig dat je er voor kiest om LinkedIn helemaal zelf uit te vogelen en er uren, dagen, weken en maanden aan te besteden om het te leren.

Ik heb LinkedIn helemaal uitgepluist en het heeft dan ook niet veel geheimen voor me. Net als ik zijn er inmiddels nog een aantal hele goede LinkedIn trainers. Is het dan niet logischer, efficiënter én voordeliger om te investeren in een LinkedIn workshop? Wat verdien jij per dagdeel? Of hoeveel omzet kun jij in één dagdeel realiseren? Hoeveel tijd denk je dat je jezelf kunt besparen door het volgen van een LinkedIn workshop?

In één ochtend of middag leer je bij mij voor € 75,00 precies hoe je LinkedIn echt voor je kan laten werken bij een Workshop LinkedIn Toegepast! Of je kunt kiezen voor een individueel traject waarbij ik je de fijne kneepjes van LinkedIn in één dagdeel leer en we samen jouw eigen social media plan ontwikkelen voor € 450,00. Andere trainers hanteren soortgelijke tarieven, sommige vragen meer, sommige minder. Er zijn een aantal goede LinkedIn trainers in Nederland. Kijk naar hun recommendations, die zeggen genoeg!

Stuur me een bericht om te weten wanneer de eerstvolgende workshops zijn via msm @ mkblogger . nl.

Vanuit de trein naar Berlijn, wens ik je een heel prettig weekend!
Perry

Over Perry van Beek

Ik deel graag mijn LinkedIn kennis met mijn relaties. Heb jij een concrete LinkedIn vraag, of heb jij een directe suggestie voor een LinkedIn tip, laat 't mij dan nu weten!
Dit bericht werd geplaatst in LinkedIn, Netwerken. Bookmark de permalink .

2 reacties op Investeer in jezelf! (leestijd: 1,5 minuut)

  1. Hi Perry,

    Krijgen oud collega’s een speciaal tarief van jou.. een soort van Best Deal!!! Als ik het intern kan declareren, kom ik zeker.

    Groeten

    • litips zegt:

      Hi Ingrid,

      Iedereen krijgt al een speciaal tarief van mij😉

      Het lijkt me wel héél leuk om bij Vendor een LinkedIn training te doen. Voor iedereen die contact met klanten heeft een totale win-win ervaring!

      Prettig weekend!

      Groeten uit Berlijn,
      Perry

Reacties zijn gesloten.