Demonstratie in Bloemendaal?!? (leestijd 1,5 minuut)

linkedin tipsVanmorgen werd ik wakker van een hoop rumoer en geschreeuw buiten op straat. Je moet weten, ik woon in een dorp. Zoveel kabaal is hier niet gebruikelijk, en zeker niet zo vroeg op maandagochtend!

Kijkend uit het raam zag ik honderden mensen. Ze marcheerden heen en weer, droegen spandoeken en riepen leuzen.

Ik had nog nooit een demonstratie in Bloemendaal meegemaakt. Zeker niet direct voor mijn huis. En het leek er inderdaad op dat ze voor mijn huis aan ’t demonstreren waren!

Ik wreef ’s goed in mijn ogen om te zien wat er eigenlijk op die spandoeken stond. Ik schrok. Dit is heftig. Ik keek nog eens goed. Nu verstond ik ook pas wat ze riepen: “WIJ WILLEN LITIPS! WIJ WILLEN LITIPS!”. Ik snap het. Dit waren mijn trouwe blog lezers die – nu ze al vier werkdagen geen LinkedIn Tip hadden gekregen – hadden besloten actie te gaan voeren. Ze hebben gelijk. Zonder iets van me te laten horen, leek het alsof ik zomaar gestopt was met de blog.

Niets is minder waar! Weliswaar ben ik momenteel geveld door een longontsteking, maar de blog gaat terugkomen. Wel in een wat aangepaste vorm en andere frequentie, maar hij zal terugkomen. Dus nog een paar dagen geduld… dat hoop ik zelf tenminste!

Met die toezegging gingen de demonstranten akkoord en nadat ik ongeveer 659 kopjes Nespresso had uitgedeeld, gingen ze met een voldaan gevoel weer naar huis. Ach, je begrijpt vast wel dat het niet helemaal zo gebeurd is. Sommigen lustten helemaal geen koffie…😉

Zodra ik weer beter ben hervat ik mijn blog. Ik vraag je dus nog een paar daagjes geduld.

P.S. vooruit dan, één tip: Kijk eens naar je eigen HEADLINE! Als ik zoek wat jij te bieden hebt, vind ik dat dan terug in je Headline…. of vind ik je concurrent? Denk “Keywords”

~ Perry

Over Perry van Beek

Ik deel graag mijn LinkedIn kennis met mijn relaties. Heb jij een concrete LinkedIn vraag, of heb jij een directe suggestie voor een LinkedIn tip, laat 't mij dan nu weten!
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Demonstratie in Bloemendaal?!? (leestijd 1,5 minuut)

  1. Manon Bonefaas zegt:

    Beterschap!

  2. Jet Budel zegt:

    Dank voor de Nespresso vanmorgen Perry, nog wel in mijn favoriete smaakje Ristretto. Daar was ik erg aan toe na een uur in de kou gestaan te hebben met mijn spandoek. De ochtenden worden frisjes! Van harte beterschap, ziek het goed uit !
    Groet van Jet

  3. Hopelijk knap je snel weer op!

  4. koenvdg zegt:

    Gezondheid is nog steeds belangrijker dan een blog…Hoe ernstig wij die ook nemen!

    Beterschap

  5. Perry,
    Rustig aan man, lekker uitzieken en goed herstellen. In het kader van mindfullnes en slowmanagement kunnen wij best wel een paar dagen wachtend op jouw nieuwe blog.

  6. Eliza Krul zegt:

    You put a smile on my face today haha! Ik dacht: waar gaat dit heen? Wat heeft dit met LinkedIn te maken? Het is je uiteraard vergeven! Ik wens je veel beterschap! Mvg, Eliza Krul

Reacties zijn gesloten.