Social Media inspiratie voor ondernemers! (kijktijd: 3 minuten)

linkedin tipsKort geleden kreeg ik deze bijdrage van CNN onder ogen over wat Social Media kan betekenen voor MKB bedrijven. De conclusie is helder: je hebt eigenlijk geen keuze of je social media in gaat zetten. De enige keuze die je hebt is hoe goed je het in gaat zetten.

Inspiratie voor ondernemers! Veel kijkplezier:

Groet,

Perry

Over Perry van Beek

Ik deel graag mijn LinkedIn kennis met mijn relaties. Heb jij een concrete LinkedIn vraag, of heb jij een directe suggestie voor een LinkedIn tip, laat 't mij dan nu weten!
Dit bericht werd geplaatst in Netwerken. Bookmark de permalink .

Een reactie op Social Media inspiratie voor ondernemers! (kijktijd: 3 minuten)

  1. Pingback: Tweets that mention Social Media inspiratie voor ondernemers! (kijktijd: 3 minuten) « LinkedIn Tips -- Topsy.com

Reacties zijn gesloten.