Grote profielfoto op LinkedIn Profielen! (leestijd 30 seconden)

linkedin tipsIk hoorde vaak de klacht dat de profielfoto van mensen op LinkedIn zo klein is. En dat klopt, dat was hij ook: 80×80 pixels. Daar is nu verandering in gekomen. Sinds kort kun je nu (net als op Twitter) op de foto van iemand in z’n profiel klikken om een vergrote weergave te zien te krijgen.

Kijk bijvoorbeeld eens op mijn profiel. Als je met je muis over mijn foto gaat, zie je een klein [+] tekentje verschijnen. Klik daarop en je ziet mijn foto groot.

TIP: Had jij een profielfoto van 80×80 pixels geüpload? Vernieuw die foto dan nu met een actuele, grotere foto.

Veel mensen hebben hier lang op gewacht! Ik was er daar één van!🙂

Naast het feit dat het erg plezierig is om een persoon beter te kunnen zien, is dit natuurlijk ook een geweldige opportunity voor fotografen om nieuwe profielfoto’s te leveren die niet beperkt zijn tot een klein vierkantje!

Groet,

Perry

Over Perry van Beek

Ik deel graag mijn LinkedIn kennis met mijn relaties. Heb jij een concrete LinkedIn vraag, of heb jij een directe suggestie voor een LinkedIn tip, laat 't mij dan nu weten!
Dit bericht werd geplaatst in LinkedIn, Profiel, Profielfoto. Bookmark de permalink .

8 reacties op Grote profielfoto op LinkedIn Profielen! (leestijd 30 seconden)

  1. Pingback: Tweets that mention Grote profielfoto op LinkedIn Profielen! (leestijd 30 seconden) « LinkedIn Tips -- Topsy.com

  2. Melanie zegt:

    Wat een vooruitgang! Bedankt voor de tip… Nu alleen nog op zoek naar een andere foto🙂

  3. Dat zat er aan te komen natuurlijk. Nu is echter van nog groter belang om een goede foto bij je profiel te hebben om zodoende een echt killerprofiel te voltooien. Een goede profielfoto zou eigenlijk moeten bijdragen, mbv een bepaald percentage, aan een 100% procent (killer) profiel.

  4. Hmmm, ik ben iets minder enthousiast als ik gehoopt had, het lijkt erop dat LI de grote foto genereert vanuit de 80×80 foto en niet uit het origineel wat ge-upload is. Hierdoor krijg je een enorme pixelvergroting, waardoor de foto er simpelweg niet uitziet……….hopelijk is dit een kinderziekte en word dit snel opgelost. Zo ziet iedereen er belabberd uit en is er geen eer aan te behalen.

  5. Dank voor der tip.
    De 80x80px foto word inderdaad nu nog uitvergroot.

    Al langere tijd heb ik de oplossing specifiek voor social media gebruikers die zich positief willen onderscheiden met een goede profielfoto.

    http://image-expeditions.com/Social_media_portretten.html

    Groet, Erik

  6. Pingback: Grote profielfoto op LinkedIn Profielen! (leestijd 30 seconden) « DGA Events Blog

  7. Tim zegt:

    Merkwaardig. Dit werkte wel maar nu “ineens” niet meer. Is er iets teruggedraaid?

    • litips zegt:

      Daar lijkt het inderdaad op. Ik verwacht dat het een bèta feature was die binnenkort officieel wordt gereleased. Ik hoop in ieder geval snel, want ik mis de functie nu al!!🙂

Reacties zijn gesloten.