Maak snel een CV van je LinkedIn profiel (leestijd: 30 seconden)

linkedin tipsLinkedIn heeft recent een nieuwe tool geïntroduceerd: RESUME BUILDER, oftewel CV BOUWER.

Door eenvoudigweg in te loggen met je LinkedIn account, wordt aan de hand van de informatie die jij op LinkedIn hebt ingevuld, je CV gecreëerd, waarbij je op dit moment uit 11 verschillende ontwerpen kunt kiezen.

Je kunt je CV vervolgens openbaar maken zodat deze voor iedereen vindbaar is, of alleen voor mensen die je de link stuurt (niet geïndexeerd in de zoekmachines). Ook kun je er een PDF document van maken wat je dan weer mee kunt sturen.

Al met al een mooie tool om mensen die op zoek zijn naar een baan verder te helpen.

Groet,

Perry

Over Perry van Beek

Ik deel graag mijn LinkedIn kennis met mijn relaties. Heb jij een concrete LinkedIn vraag, of heb jij een directe suggestie voor een LinkedIn tip, laat 't mij dan nu weten!
Dit bericht werd geplaatst in LinkedIn, Netwerken, Profiel, Public Profile, Specialties, Summary. Bookmark de permalink .

6 reacties op Maak snel een CV van je LinkedIn profiel (leestijd: 30 seconden)

  1. Pingback: Tweets that mention Maak snel een CV van je LinkedIn profiel (leestijd: 30 seconden) « LinkedIn Tips -- Topsy.com

  2. Robert de Zwart zegt:

    erg goed maar waar vul ik mijn skills nu in?

  3. litips zegt:

    Door ‘Skills’ toe te voegen aan je profiel. Kijk in ‘Edit Profile’ naar ‘Add Sections’ en selecteer daar Skills.

    Succes,
    Perry

  4. marie Louise cornelius zegt:

    Hoi Perry,

    Bedankt voor deze tip. Nog één vraagje. Hoe kunnen mijn contacten (en ikzelf) het resume in mijn profiel zien?

    • litips zegt:

      Hoi Marie Louise,
      Ik begrijp je vraag niet. Wat zoek je precies?
      Groet,
      Perry

      • marie Louise cornelius zegt:

        Ik heb nav je tip een CV gemaakt van mijn Linkedin profiel. Ik vraag me af waar ik mijn CV kan inzien cq wijzigen (ik had nog geen skills in mijn profiel staan) MAW; waar wordt het CV opgeslagen?
        Alvast bedankt, ook voor de andere nuttige tips!
        Marie Louise

Reacties zijn gesloten.