Hoe SOCIAL wordt jouw 2011? (leestijd 1 minuut)

2010 is voor mij een spannend jaar geweest waarin ik veel, heel veel geleerd heb… Natuurlijk onder andere over LinkedIn, Facebook, Twitter en andere social media… maar een nog veel belangrijkere les die ik geleerd heb is hoe leuk het is om je kennis (in mijn geval LinkedIn kennis) gewoon vrij te delen met je netwerk en wat dit voor je kan betekenen! Ik had het van te voren bijvoorbeeld niet voor mogelijk gehouden dat mijn gratis LinkedIn Profiel Checklist al door naar schatting ruim 150.000 mensen is gelezen!!

Persoonlijk heb ik ook geleerd hoe leuk ik het vind om ‘live’ voor een groep te staan en ze te helpen social media succesvoller in te zetten… grote groepen, kleine groepen, het maakt me niet uit! Heerlijk! Het inspireert mij iedere keer weer als ik zie wanneer de social media ‘vonk’ overslaat bij iemand en ze ontdekken wat zij kunnen betekenen voor hun netwerk… en hoe daardoor dat netwerk weer een heleboel voor  hun gaat betekenen!

Ook begrijp ik het als mensen snappen dat social media belangrijk is, maar de tijd of motivatie er niet voor op kunnen brengen om dagelijks de communicatie met hun doelgroep op te zoeken. Sterker nog ik begrijp het niet alleen, ik respecteer het ook! Ik doe ook niet alles zelf. Voor mijn boekhouding heb ik een boekhouder. En deze prachtige kaart hierboven heb ik ook echt niet zelf ontworpen!

In ieder geval heb ik besloten juist die mensen volgend jaar te gaan helpen! Hou socialmanage.me daarom goed in de gaten… meer info volgt in januari!

Voor nu wens ik jou een heerlijke (witte) Kerst en een spannend, gezond, gelukkig, boeiend en vooral ‘SOCIAL‘ 2011!

~Perry

Over Perry van Beek

Ik deel graag mijn LinkedIn kennis met mijn relaties. Heb jij een concrete LinkedIn vraag, of heb jij een directe suggestie voor een LinkedIn tip, laat 't mij dan nu weten!
Dit bericht werd geplaatst in Facebook, Netwerken, socialmanage.me, Twitter. Bookmark de permalink .

Een reactie op Hoe SOCIAL wordt jouw 2011? (leestijd 1 minuut)

  1. Jenny Westra zegt:

    Het mooie van jouw tips is Perry, dat de info die ik links en rechts opdoe over social media beter beklijft. Voor mijn tekstbureau een echte ‘must’. Dank dus. Jenny

Reacties zijn gesloten.