Is LinkedIn één van je goede voornemens? Ik help je nu! (leestijd: 30 seconden)

linkedin tipsHeb jij ook van die prachtige voornemens voor 2011! Sommigen daarvan zijn bij mij helaas al gesneuveld… oeps!

Veel mensen vertellen mij dat ze dit jaar in ieder geval serieuzer met LinkedIn aan de slag gaan. Als je ’t mij vraagt is dat pas echt een ontzettend goed voornemen!! LinkedIn: een gratis platform waar je met 20 minuten per dag al snel de status van expert in je branche kunt bereiken! Hoe gaaf is dat!?!

Ik help je daar nu bij met concrete, direct toepasbare tips op mijn vernieuwde en opgefriste Gratis LinkedIn Profiel Checklist . LinkedIn staat namelijk ook niet stil en blijft met mooie nieuwe ontwikelingen komen!

Dus! Start je jaar nu goed met een professioneel ogend LinkedIn profiel. Tip: plan er ruim een uur de tijd voor en zet email en telefoon uit! Je kunt de Gratis LinkedIn Profiel Checklist downloaden door op het plaatje hieronder te klikken. Veel plezier ermee. Feedback is altijd welkom!

P.S. en wil je echt een slag slaan met LinkedIn? Méér leads, méér omzet, méér bekendheid als dé expert en dat alles in véél minder tijd op LinkedIn? Overweeg dan eens LinkedIn Coaching!Binnen vier weken gegarandeerd resultaat!

Groet,

Perry

Over Perry van Beek

Ik deel graag mijn LinkedIn kennis met mijn relaties. Heb jij een concrete LinkedIn vraag, of heb jij een directe suggestie voor een LinkedIn tip, laat 't mij dan nu weten!
Dit bericht werd geplaatst in Groups, LinkedIn, Netwerken, Profiel, Profielfoto, Public Profile, Recommendations, Specialties, Summary, Twitter, Vanity URL, Websites. Bookmark de permalink .

8 reacties op Is LinkedIn één van je goede voornemens? Ik help je nu! (leestijd: 30 seconden)

  1. Hoi Perry,

    Heb ‘em net gedownload en bekeken, hartstikke goed. Vraag me alleen af waar het rode sterretje met “25 €” voor staat? Moet ik nog ergens afrekenen?🙂

    Groeten,
    Marcel

    • litips zegt:

      Haha Marcel! Dat is enkel en alleen de waarde van het document! En als ik dus even doorreken, heb ik Nederlandse LinkedInners dus al een kleine € 4 miljoen geschonken (ruim 150.000 lezers al😉 )

      In ieder geval fijn dat je de LinkedIn Profiel Checklist ✔ nuttig vindt!

      Groet,
      Perry

  2. Mooie rekensom! Ik zou er een App van maken, dan loop je binnen🙂

    Groeten,
    Marcel

  3. Pingback: Tweets that mention Is LinkedIn één van je goede voornemens? Ik help je! (leestijd: 30 seconden) « LinkedIn Tips -- Topsy.com

  4. Beste Perry,
    In antwoord op je gewaardeerde missive van 20.01.2011.
    Zo moet het.
    Groet
    Wijnand.

  5. ik meld me aan om op de hoogte gehouden te worden. dit smaakt naar meer….

  6. Peter Marijne zegt:

    Hallo Perry,

    Bedankt voor je tips, ik kan ze goed gebruiken als starter op LinkedIn.

    Peter

  7. August Kluijfhout zegt:

    Dank je wel voor de tips. Ik ken linked-in wel maar heb het nog nooit gebruikt als marketing middel, ondaks de 350+ connecties. Ben wel door je presentatie aan het denken gezet.
    wordt vervolgd….

Reacties zijn gesloten.