Een werkelijk bijna volmaakte LinkedIn Summary! (leestijd: 30 seconden) #litip

linkedin tipsAls je een training van mij gevolgd hebt, dan weet je hoe belangrijk je LinkedIn summary is. En dan vooral dat je in je summary schrijft over “waarom doe je wat je doet“.

Als je over je passie schrijft, dus over het waarom, dan raken anderen al snel gefascineerd en heb je de kans om ze ook nog te vertellen over het wat en het hoe.

Vandaag kwam ik een wat mij betreft vrijwel volmaakte summary tegen op het LinkedIn profiel van Sandra de Bruijn. Haar summary heeft mij geïnspireerd deze blog te schrijven. Neem eens een kijkje op haar profiel. Ik hoor graag jullie mening!

Als je nou wil leren hoe je ook zo’n KILLER summary kunt schrijven, laat je dan inspireren door de video van Simon Sinek op TED.com. Simon Sinek legt in zijn video op TED.com fantastisch uit waarom het WHY zo ontzettend belangrijk is, en ook waarom het veel belangrijker is dan het wat en het hoe.

En wat is jouw WHY?

Groet,

~Perry

Over Perry van Beek

Ik deel graag mijn LinkedIn kennis met mijn relaties. Heb jij een concrete LinkedIn vraag, of heb jij een directe suggestie voor een LinkedIn tip, laat 't mij dan nu weten!
Dit bericht werd geplaatst in LinkedIn, Netwerken, Profiel, Summary. Bookmark de permalink .

3 reacties op Een werkelijk bijna volmaakte LinkedIn Summary! (leestijd: 30 seconden) #litip

  1. Margreeth zegt:

    Je hebt gelijk! Dit is een profiel waar je enthousiast van wordt en dat tot actie aanzet. De persoon achter zo’n profiel wil je leren kennen en opnemen in je netwerk.

  2. Bata zegt:

    Nou, misschien ben ik te kritisch…maar op mij komt Sandra te geforceerd of bedacht over? Het lijkt zo’n reclamebureau tekst een… geen echte mens die schrijft?

  3. Karin zegt:

    Tja, ik vind de summary van Sandra dus prietpraat; al die goedbedoelende, ongetwijfeld getalenteerde dames die een “eigen “bedrijfje beginnen ( je telt echt niet meer mee zonder tegenwoordig ), en dan inderdaad die geforceerd vrolijke, bijna kleuterachtige teksten, en die naam ook….Sorry, maar je vroeg naar onze mening: ik word hier niet door getriggerd.

Reacties zijn gesloten.