LinkedIn Update! Belangrijke nieuwe functie! (leestijd: 40 seconden) #litip

linkedin tipsLinkedIn komt met een aantal leuke nieuwe functies. Geen dramatische belangrijke aanpassingen, maar gewoon kleine aanpassingen die het leven van de gemiddelde LinkedInnner aangenamer kunnen maken.

Zo wordt het bijvoorbeeld makkelijker om je profiel te delen met anderen via een Share Profile knop op je eigen profiel pagina:

Dat is wat mij betreft echter niet de belangrijkste wijziging. Tot nu toe was het zo dat je op LinkedIn alleen profielfoto’s kon rapporteren, profielen zelf kon je niet rapporteren. Ik zie vaak genoeg profielen voorbij komen van mensen die – hoe druk ik dit het beste uit – LinkedIn niet gebruiken zoals het bedoeld is😉

Nu kun je daar wat aan gaan doen. Met ‘Flag’ kun je nu zo’n profiel rapporteren, waarbij je de keuze krijgt uit:

Ga hier alsjeblieft wel zorgvuldig mee om en misbruik deze nieuwe functie niet. Als het verantwoord gebruikt wordt, dan is echt een waardevolle toevoeging die kan helpen LinkedIn op te schonen en leuker te maken.

Groet,

~Perry

P.S. het is mogelijk dat je deze functie nog niet op jouw profiel ziet, zoals gebruikelijk rolt LinkedIn nieuwe functionaliteiten gefaseerd uit… even geduld dus nog in dat geval🙂

Over Perry van Beek

Ik deel graag mijn LinkedIn kennis met mijn relaties. Heb jij een concrete LinkedIn vraag, of heb jij een directe suggestie voor een LinkedIn tip, laat 't mij dan nu weten!
Dit bericht werd geplaatst in LinkedIn, Netwerken, Profiel, Public Profile. Bookmark de permalink .

2 reacties op LinkedIn Update! Belangrijke nieuwe functie! (leestijd: 40 seconden) #litip

  1. Oscar zegt:

    Hoe blokkeer ik een gebruiker van LinkdIn voor mijn profiel? Zodat het voor hem / haar lijkt dat ik geen profiel heb?
    Hoor het graag van je.
    Groetjes, Oscar

    • Hallo Oscar, goede vraag die ik regelmatig gesteld krijg. Helaas voor jou is het antwoord echter dat dat niet mogelijk is. Zelf vind ik dat een goede zaak.

Reacties zijn gesloten.