Gave Nieuwe Gratis Feature op #LinkedIn! (Leestijd 40 seconden) #litip

linkedin tipsHet lijkt erop alsof LinkedIn een klein cadeautje heeft gegeven aan iedereen met een gratis account. Misschien is het een goedmakertje voor het beperken van het contact tussen groepsleden😉.

Het is nu namelijk zo dat je met een gewoon account gratis een InMail kan sturen naar LinkedIn leden met een betaalde account.

Mijn tip: maak hier volop gebruik van, vooral als iemand met een betaalde account je profiel heeft bezocht. Stuur ze dan even een berichtje. Bedank ze voor hun interesse… wie weet wordt het wat!🙂

En… je weet nooit wie die persoon kent die mogelijk (ook) interesse heeft in jou, je product of je dienst!

Natuurlijk zijn degenen die hier het meest van kunnen profiteren de mensen met een betaalde account, zij kunnen nu immers makkelijker worden benaderd door mensen met interesse in hun product of dienst… ik heb zo’n betaalde account, dus laat je InMails nu maar komen…😀

P.S. het werkt alleen als LinkedIn je al heeft geüpgrade (is dat correct Nederlands😕 ) naar de vernieuwd LinkedIn layout! Heb je die upgrade nog niet gehad, dan zal dat waarschijnlijk binnen enkele dagen gebeuren…

Groet,

~Perry

Over Perry van Beek

Ik deel graag mijn LinkedIn kennis met mijn relaties. Heb jij een concrete LinkedIn vraag, of heb jij een directe suggestie voor een LinkedIn tip, laat 't mij dan nu weten!
Dit bericht werd geplaatst in Inbox, InMail, LinkedIn, Netwerken. Bookmark de permalink .

5 reacties op Gave Nieuwe Gratis Feature op #LinkedIn! (Leestijd 40 seconden) #litip

  1. Beste Perry,
    iedere keer verheug ik me weer over je informatie, steeds komt een ander aspect voor het inzetten van LinkedIn naar voren. Kun je me ook vertellen, hoe een betaalde account zich visueel onderscheidt van een gratis account? Als ik dat kan herkennen, heeft het zin voor mij om dit contact na het bezoek aan mijn profiel in ieder geval te benaderen. Dank voor het delen van je kennis. Jeanet

    • Hi Jeanet, dank voor je leuke bericht! Waardeer ik zeer!

      Wat de meerwaarde van een betaalde account betreft (misschien een inkoppertje) maar een betaalde account is vooral zinvol als je lekker actief bezig bent op LinkedIn en merkt dat er redelijk wat traffic naar je profiel komt. Voor mij zijn daarbij de belangrijkste drie voordelen van mijn betaalde account ($25 per maand):
      1. complete lijst met mensen “Who’s Viewed My profile” (niet meer info, maar wel hele lijst, dus niet beperkt tot de laatste 5 profielen).
      2. direct contact opnemen met mensen met wie je een Group deelt, zonder eerst naar die bewuste Group te hoeven gaan (=timesaver).
      3. geavanceerde zoekfunctie, zoals zoeken op bedrijfsgrootte.

      Er zijn uiteraard nog een paar waardevolle features zoals 3 InMails per maand, Profiel Organizer, etc…

      Aan jou de overweging of dit alles je $300 per jaar waard is. Bedenk eenvoudig, “hoeveel nieuwe klanten moet ik scoren om dit terug te verdinen?

      Nogmaals, dank voor je leuke reactie!🙂

      Groet,
      ~Perry

      • mavaus zegt:

        Beste Perry
        Ik denk dan je de vraag van Jeanet anders geïnterpreteerd hebt, ook al was je uitleg schitterend🙂
        Bedankt trouwens hiervoor, alsook voor de vorige leuke tips.
        Ik vermoed dat de vraag van Jeanet inhield, hoe herken je visueel betalende accounts op LinkedIn. Zijn dat niet de accounts waar dat logo’tje van LinkedIn naast staat?
        Groetjes uit La Douce Belgique
        Marc

  2. Beste Perry,

    Hartelijk dank voor je tips! ga er mee aan de slag.
    Zonnige groet,

    Larissa Gies

  3. Guido Makor zegt:

    @jeanet en @mavaus: een betalend account herken je visueel inderdaad aan een goudkleurig LinkedIn logo’tje, zoals bij het profiel van Perry te zien is (>a href=”http://nl.linkedin.com/in/perryvanbeek” title=”Het LinkedIn profiel van Perry van Beek”>http://nl.linkedin.com/in/perryvanbeek).

    Heel kleine correctie op Perry’s tekst (al was die inderdaad erg duidelijk!): als je een Business Account betaalt voor een heel jaar, dan ben je $19,95 kwijt per maand – geen $24,95 – oftewel $239,40 (= €169,72) per jaar. Dat moet je dan wel voor een heel jaar vooruitbetalen trouwens.

Reacties zijn gesloten.