Een kleine #LinkedIn verbetering! (leestijd 30 seconden) #litip

linkedin tipsLinkedIn is continu bezig zijn producten te verbeteren… en dat is een hele goede zaak. Zo is er zojuist ook weer een kleine verbetering doorgevoerd bij het versturen van InMails.

Eerst was het namelijk zaltijd zo, dat als je een InMail verstuurde ook de Salutation moest aangeven, dus Dear First Name, Dear Mr. Last Name of No Salutation.

Mijn advies was altijd al om hier No Salutation te kiezen en dit zelf in het vrije veld eronder te zetten. LinkedIn heeft dit nu ook zo aangepast.

Je hoeft dus voortaan geen “Salutation” meer te kiezen. Een kleine maar fijne wijziging dus!🙂

Groet,

~Perry

Over Perry van Beek

Ik deel graag mijn LinkedIn kennis met mijn relaties. Heb jij een concrete LinkedIn vraag, of heb jij een directe suggestie voor een LinkedIn tip, laat 't mij dan nu weten!
Dit bericht werd geplaatst in InMail, LinkedIn. Bookmark de permalink .