LinkedIn Today? Helaas nog niet ‘Vandaag’! (leestijd 1 minuut)

linkedin tipsKort geleden kwam LinkedIn met een coole nieuwe feature: “LinkedIn Today“. Al het laatste nieuws uit jouw branche samengevat in een mooi overzicht geranschikt op o.a. populariteit.

Uiteraard heb ik mij meteen hiervoor aangemeld, want wie wil dat nou niet? Lekker ’s morgens je dag beginnen met het belangrijkste nieuws over jouw branche!

Hoe cool deze feature ook is, helaas werkt het niet voor ons hier in Nederland. Op een enkele uitzondering na, krijg je alleen nieuws uit Amerika te zien. Helaas is het namelijk niet zo dat je met LinkedIn Today kunt filteren op bijvoorbeeld taal of regio.

Met de snelle ontwikkelingen die er op LinkedIn gebeuren, weet ik zeker dat dat wel gaat komen. Tot die tijd, kies ik ervoor om LinkedIn Today weer te verwijderen van mijn homepage. Maar hoe doe je dat dan? Het is eenvoudiger dan het lijkt:

Als je op je LinkedIn homepage bent en je gaat met je muis over LinkedIn Today (zonder te klikken), verschijnt er rechtsboven in het LinkedIn Today overzicht een klein grijs kruisje. Klik hierop:

Bevestig nu dat je LinkedIn Today wilt verwijderen en je bent klaar. Je kunt het altijd weer opnieuw installeren.

Fijn weekend!

Groet,

~Perry

Over Perry van Beek

Ik deel graag mijn LinkedIn kennis met mijn relaties. Heb jij een concrete LinkedIn vraag, of heb jij een directe suggestie voor een LinkedIn tip, laat 't mij dan nu weten!
Dit bericht werd geplaatst in Applications, Home, LinkedIn. Bookmark de permalink .

3 reacties op LinkedIn Today? Helaas nog niet ‘Vandaag’! (leestijd 1 minuut)

  1. Ik had ook al gezien dat het geen Nederlands nieuws was. Met de reading list van Amazon is dat ook zo, toch? Ik zou willen dat je daar ook Nederlandse boeken aan kunt geven via Managementboek of Bol.com. Heb jij enig idee of dat nog gaat komen?

  2. Ha Perry,

    Dank voor deze handige tip! Ik vroeg me idd al af hoe ik dit kon verwijderen.

    Fijn weekend en hartelijke groet,
    Eef

  3. Patricia zegt:

    Ook ik wilde LinkedIn Today verwijderen van mijn homepage, maar mij lukt het niet. Heb aanwijzingen precies opgevolgd, krijg wel grijs kruisje te zien, maar als ik erop klick krijg ik niet het scherm “Remove LinkedIn Today” te zien. Sinds Linkedin Today op mijn homepage staat, kan ik ook geen link attachment meer uitvoeren in mijn update.

Reacties zijn gesloten.