Redesign van LinkedIn Zoekresultaten! (leestijd: 1 minuut) #litips

linkedin tips

LinkedIn heeft de zoekresultaten opnieuw ontworpen. Functioneel is er weinig  verschil met het vorige ontwerp, maar de overzichtelijkheid is wel sterk verbeterd… tenminste, dat vind ik.

Niet iedereen zal dit nieuwe ontwerp meteen krijgen. Zelf heb ik het ook nog niet (wat je hieronder ziet is van en relatie). LinkedIn rolt nieuwe features als deze vaker langzaam uit.

Op dit moment zien de zoekresultaten er zo uit:

Als je tot de ‘uitverkorenen’ behoort, dan zien je zoekresultaten er nu zo uit:

Het menu links is wat overzichtelijker geworden. Wat nieuw is, is dat de gebruikte zoekcriteria nu boven de zoekresultaten worden getoond en ook direct kunnen worden verwijderd.  Zo kan ik hierboven bijvoorbeeld met één muisklik Netherlands deselecteren.

Dit alles maakt onderdeel uit van een redesign van de hele LinkedIn website. Er staan ons dus nog meer mooie dingen te wachten🙂

Groet,
~Perry

Over Perry van Beek

Ik deel graag mijn LinkedIn kennis met mijn relaties. Heb jij een concrete LinkedIn vraag, of heb jij een directe suggestie voor een LinkedIn tip, laat 't mij dan nu weten!
Dit bericht werd geplaatst in LinkedIn, Netwerken, Zoeken. Bookmark de permalink .

Een reactie op Redesign van LinkedIn Zoekresultaten! (leestijd: 1 minuut) #litips

  1. Hai Perry, ik vind het een goede verbetering, veel duidelijker..en layout vind ik mooier.

Reacties zijn gesloten.