3 miljoen Nederlandse LinkedIn gebruikers! (leestijd: 1 minuut)

linkedin tipsLinkedIn heeft nu concreet meer dan 3 miljoen gebruikers in Nederland. Uiteraard is de ene gebruiker actiever dan de andere, maar die mensen die ontdekt hebben dat LinkedIn ze kan helpen zichzelf beter te profileren en te positioneren bij klanten, opdrachtgevers en/of een nieuwe werkgever kennen inmiddels de enorme waarde van dit online platform.

Drie miljoen Nederlandse LinkedIn gebruikers op een totale beroepsbevolking van ca. 7,5 miljoen. Dat zou betekenen dat ongeveer 40% van de Nederlandse beroepsbevolking LinkedIn heeft ontdekt. Dat is niet zo maar veel scheelt het niet. Langzaamaan ontdekken ook ambitieuze studenten de waarde van LinkedIn en ook zijn er mensen die (per ongeluk) dubbele profielen hebben aangemaakt (lees hier wat je moet doen voordat je er één verwijdert).

Ruwweg gebruikt dus één derde van de Nederlandse beroepsbevolking LinkedIn. En hoe goed gebruik jij LinkedIn al?

Net als ieder gebouw een fundament nodig heeft, hebben jouw activiteiten op LinkedIn ook een sterk fundament nodig. Dat fundament is in dit geval je LinkedIn profiel. Klik op de onderstaande afbeelding om de gratis LinkedIn Profiel Checklist te downloaden:

Hou ermee op jezelf te verstoppen en laat de wereld op LinkedIn zien wat jouw meerwaarde is!

Héél veel plezier en succes op LinkedIn!

P.S. volgende week dinsdag geef ik mijn aller-, aller-, allerlaatste LinkedIn Training. Er zijn op dit moment nog maar 2 plaatsen beschikbaar van de 30. Zie ik je daar ook? Hier vind je meer informatie: http://bit.ly/li-masterclass

Groet,
~Perry

Over Perry van Beek

Ik deel graag mijn LinkedIn kennis met mijn relaties. Heb jij een concrete LinkedIn vraag, of heb jij een directe suggestie voor een LinkedIn tip, laat 't mij dan nu weten!
Dit bericht werd geplaatst in LinkedIn, Netwerken, Profiel. Bookmark de permalink .